Export Manager

Căutăm o persoană proactivă, care găsește soluţii rapide şi relevante pentru clienți, cu abilități excelente de comunicare, negociere și organizare, dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică!

Candidatul ideal

  • Studiile universitare de licență sunt o condiție standard (economice/management sau tehnice)
  • Experiență pe un post similar, de minim 2 ani
  • Spirit de observație, orientare către dezvoltarea afacerii, inițiativă, implicare
  • Excelente abilități de comunicare, negociere, relaționare și organizare
  • Cunoștințe bune de operare PC (MS Office)
  • Cunoștințe operațiuni import-export și vamale
  • Abilități în utilizarea eficientă a resurselor
  • Capacitate de a culege, structura şi analiza informaţii
  • Cunoștințe de limba engleză nivel avansat
  • Permis dе conducere categoria B, disponibilitate la deplasări

Descrierea jobului

  • Coordonează, monitorizează și verifică activitatea de import-export a produselor, cu respectarea politicilor comerciale stabilite la nivelul societăţii și legislației de specialitate în vigoare
  • Urmărește realizarea cifrei și a profitului din vânzări, în conformitate cu politica de vânzare a companiei
  • Dezvoltă portofoliul actual de clienți la export, identifică clienți noi și oportunități de business la export
  • Se informează permanent cu privire la evoluţia pieţei
  • Asigură relația cu clienți externi în probleme de import-export
  • Analizează și asigură implementarea procedurilor și standardelor de lucru pentru dealerii externi
  • Asigură analiza indicatorilor activității de import – export
  • Reprezintă firma în relația cu partenerii externi în probleme de import-export
  • Stabilește cu managementul societăţii structura organizatorică a departamentului în funcţie de necesităţile curente
  • Elaborează și implementează procedurile de lucru în cadrul departamentului
  • Propune măsuri de eficientizare ale operațiunilor de import-export
  • Avizează operațiuni speciale efectuate în cadrul departamentului
  • Stabilește sarcinile salariaților din subordine și prioritățile în executarea acestor sarcini
  • Urmărește creșterea motivației angajaților din subordine: identifică obiectivele individuale și propune căi de atingere ale acestora conform obiectivelor organizației
  • Raportează rezultatele activității de import-export conform normelor interne ale companiei către Directorul Comercial și managementul ierarhic superior
  • Răspunde de:
  • Calitatea activității de import-export a societății
  • Calitatea relației firmă-clienți externi în probleme de import-export
  • Reprezentarea firmei la întâlniri ce au ca și obiect cu precădere probleme de import-export
  • Coordonarea eficientă a personalului din subordine
  • Calitatea pregătirii profesionale a personalului din subordine

Beneficii:

  • Mediu de lucru plăcut și competitiv.
  • Oportunități de dezvoltare în cadrul companiei.
  • Mașină de serviciu, telefon, laptop.
  • Pachet salarial format din: salariu fix, bonusuri din vânzări, incluzând tichete de masă.

Descrierea companiei

IRUM, parte a grupului de firme MAVIPROD, este singurul producător de tractoare agricole și utilaje forestiere din România, având o experiență de aproape 70 ani în construcția de utilaje destinate industriei forestiere și agricole. În prezent se mândrește cu o echipă formată din peste 500 angajați și este constant în căutare de noi colegi, care să de-a o mână de ajutor în realizarea produselor românești.

Puteți afla mai multe pe www.irum.ro !

    CV Electronic