Analist achiziții

Candidatul ideal

  • Studii superioare în domeniul tehnic sau economic.
  • Cunoașterea pachetului MS Office (Excel avansat).
  • Abilități organizatorice, de comunicare și negociere.
  • Spirit practic, abilități de lucru în echipă.
  • Atenție la detalii, capacitate de analiză, orientare către rezultat și lucrul cu un volum mare de date.
  • Cunoașterea limbii engleze nivel mediu/avansat.

Constituie avantaj:

  • Minim 1 an experienṭă pe un post similar.
  • Cunoștințe în utilizarea unui soft ERP.

Descrierea jobului

  • Operare în sistemul informatic ERP (creare articole, generare comandă, verificare stocuri, verificare prețuri de intrare).
  • Lansarea comenzilor către furnizori în baza necesarului de aprovizionare și a referatelor de necesitate.
  • Solicitare oferte de preț pentru materii prime / materiale auxiliare / servicii.
  • Analizarea ofertelor/serviciilor din punct de vedere comercial.
  • Centralizarea ofertelor de preț și transmiterea acestora spre aprobare.
  • Verificarea zilnică a termenelor de livrare, contactarea furnizorilor în cazul nerespectării obligațiilor asumate prin contract sau comandă.
  • Întocmirea de avize de expediție / note de livrare.
  • Identificare produse alternative și furnizori noi.
  • Participarea la ședințe interne, întâlniri cu furnizori.
  • Menține relația cu furnizorii – prin întâlniri ocazionale cu aceștia, e-mail-uri, discuții
  • telefonice, sau întâlniri organizate (târguri, etc.).
  • Monitorizarea apelurilor telefonice şi a e-mail-urilor – răspunde acestora, având responsabilitatea convorbirilor telefonice precum și a e-mail-urilor transmise.
  • Oferă suport, informații referitoare la termene de livrare, stocuri etc. altor departamente.
  • Informează și urmărește soluționarea neconformităților apărute la achiziții, pentru furnizorii
  • din portofoliu.
  • Transmite informații către dep. transport pentru organizarea transporturilor de materiale (de la furnizori / inspre furnizori – externalizări servicii), întocmirea formalităților vamale pentru importuri.

Beneficii:

  • Mediu de lucru plăcut și competitiv.

  • Suport continuu pentru creșterea profesională.

  • Pachet salarial atractiv, incluzând tichete de masă.

Descrierea companiei

IRUM, parte a grupului de firme MAVIPROD, este singurul producător de tractoare agricole și utilaje forestiere din România, având o experiență de aproape 70 ani în construcția de utilaje destinate industriei forestiere și agricole. În prezent se mândrește cu o echipă formată din peste 500 angajați și este constant în căutare de noi colegi, care să de-a o mână de ajutor în realizarea produselor românești.

Puteți afla mai multe pe www.irum.ro !

    CV Electronic