Director Comercial

Directorul comercial trebuie să demonstreze abilități exemplare de leadership, management, negociere, studii de piață și marketing.

Candidatul ideal

  • Experiență pe o poziție similară, de minim 3 ani.
  • Studiile universitare cu licență sunt o condiție standard.
  • Spirit de observație, orientare către dezvoltarea afacerii, inițiativă, implicare.
  • Abordare sistematică, bazată pe procese de management și interacțiunea dintre acestea.
  • Metodic/procedural în derularea activităților în general.
  • Excelente abilități de comunicare, negociere, relaționare și organizare.
  • Orientare pe rezultate.
  • Experiență în elaborarea/implementarea strategiilor comerciale.
  • Abilități în utilizarea eficientă a resurselor.
  • Experiență în coordonarea, instruirea, motivarea și dezvoltarea echipei comerciale.
  • Experiență în realizarea, implementarea și adaptarea planurilor și programelor strategice.
  • Capacitate de a culege, structura şi analiza informaţii.
  • Cunoștințe de limba engleză, nivel avansat.
  • Disponibilitate la deplasări.

Descrierea jobului

  • Coordonează întreaga activitate comercială a societății în procese de vânzări, marketing, și achiziții.
  • Concepe împreună cu directorul general strategiile comerciale în vederea atingerii. obiectivelor stabilite referitoare la vânzări, achiziții și marketing.
  • Definește, implementează, monitorizează și îmbunătățește indicatorii de performanță în conformitate cu direcția strategică a companiei.
  • Se informează permanent cu privire la evoluţia pieţei.
  • Analizează și propune împreună cu departamentul de marketing strategii și campanii de promovare pentru produsele comercializate.
  • Stabilește obiective clare pentru o creștere continuă a volumului de vânzări.
  • Definește obiective de vânzări la toate nivelurile, le urmărește, evaluează și motivează echipele în consecință.
  • Stabilește cu managementul societăţii structura organizatorică a departamentului în funcţie de necesităţile curente.
  • Întreţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii actuali şi potenţiali.
  • Menține permanent legătura cu managerii zonali și cu agenții de vânzări, solicitând informații despre stadiul activităților programate, activitățile în curs de desfășurare, situațiile nou create.
  • Coordonează, monitorizează și verifică activitatea de export a produselor, cu respectarea politicilor comerciale stabilite la nivelul societăţii.
  • Realizează rapoarte cu propuneri și studii privind metode de îmbunătățire a programului de vânzări și de promovare a produselor/serviciilor companiei, în funcție de cerințele pieței.
  • Urmărește activitatea de negociere și încheiere a contractelor comerciale.
  • Asigură un sistem eficient și facil de comunicare/raportare cu/către managementul companiei.
  • Raportează activitatea conform normelor interne ale companiei.

Beneficii:

  • Pachet salarial competitiv și bonusuri corelate cu performanța
  • Suport continuu pentru creșterea profesională
  • Echipă dinamică, tânără, proactivă

Descrierea companiei

IRUM, parte a grupului de firme MAVIPROD, este singurul producător de tractoare agricole și utilaje forestiere din România, având o experiență de aproape 70 ani în construcția de utilaje destinate industriei forestiere și agricole. În prezent se mândrește cu o echipă formată din peste 500 angajați și este constant în căutare de noi colegi, care să de-a o mână de ajutor în realizarea produselor românești.

Puteți afla mai multe pe www.irum.ro !

    CV Electronic