Luni-Vineri: 07:00 - 17:00

Promoții Dealeri Instituții
0040 365 450 001
Logo Sticky Logo
  • Promoții
  • Institutii
  • Dealeri
  • Tractoare agricole
  • Accesorii agricole
    • MASCHIO GASPARDO
    • PLUG
    • REMORCĂ AGRICOLĂ
    • SĂRĂRIȚĂ
    • COSITOARE
    • GRAPĂ
    • REMORCĂ DE GUNOI (MIG)
    • FREZĂ DE ZĂPADĂ
    • FREZĂ DE PĂMÂNT
    • VIDANJĂ
    • REMORCĂ FORESTIERĂ
    • LAMĂ DE ZĂPADĂ
    • ÎNCĂRCĂTOR FRONTAL
    • GREBLĂ
    • ECHIPARE FORESTIERĂ
    • PLUG DE ZĂPADĂ
    • PRESĂ DE BALOȚI
    • GREDER
    • LINII DE TĂIAT
    • RETROEXCAVATOR
    • COMBINATOR
    • SEMĂNĂTOARE
    • TROLIU FORESTIER
    • TOCĂTOR DE CRENGI
    • SCARIFICATOR
    • MĂTURĂTOR STRADAL
    • PRELUCRAREA LEMNULUI
    • TOCĂTOR RESTURI VEGETALE
  • Utilaje forestiere
    • TAF
    • IFRON POWER SHIFT
    • FUNICULARE
    • FORWARDERS
    • HARVESTERS
    • CAPETE DE PROCESARE
    • UTILAJE RULATE
  • SERVICE
    • PIESE
      • UTILAJE FORESTIERE IRUM
      • TRACTOARE AGRICOLE TAG
      • UTILAJE FORESTIERE
      • TRACTOARE AGRICOLE TAGRO
      • PONSSE
  • Despre noi
    • CERTIFICĂRI
    • FINANȚARE
    • PROIECTE
    • CARIERĂ
    • INTERNSHIP
    • DEALERI
    • SERVICIILE NOASTRE
    • ȘTIRI ȘI NOUTĂȚI
  • Contact
  • Română
Agro
6 martie 2023by Admin

În noua secție de vopsitorie a început montarea componentelor liniei de producție

Proiectul prin care s-a demarat costruirea unei hale noi de vopsitorie, modernă și în pas cu tendindințele tehonologice actuale, a ajuns la o nouă etapă. Componentele liniei de producție sunt instalate, iar în prezent se testează funcționalitatea liniei, acestea sunt complet noi, ocupă cea mai mare suprafață din cei 2.000 mp care compun secția și presupun o investiție de peste 1.050.000 €.

Principalele componente sunt următoarele:

  1. Tunel de pregătire a suprafețelor, cu 4 faze de proces: linia de pulverizare, degresare-fosfatare și clătire, clătire cu apă demineralizată și pasivare.
  2. Sistem de monitorizare a băilor și dozare automată de substanțe active,  introdus pentru menținerea soluțiilor active în paramentri.
  3. Stație de pretratare și demineralizare a apei pentru procesul de pregătire, care include filtru pentru apa brută, stație de dedurizare, filtru cu cărbune activ și instalație de osmoză inversă.
  4. Stație de tratare și neutralizare a apelor uzate, ape rezultate în urma procesului de pregătire a suprafețelor. Aceasta este menită să reducă încărcările biologice ale apei, uleiul și alți contaminanți. Conține rezervorul de stocare pentru apele uzate, stația de tratare și containerul de deshidratare, cu toate echipamentele conexe.
  5. Două cabine industriale de vopsire-zvântare, izolate cu vată minerală bazaltică și prevăzute cu uși suplimentare pentru situații de urgență, respectiv dotate cu arzătoare (pentru a asigura temperatura optimă); siteme electrice de control,  cababile să detecteze anumite defecțiuni ale ventilatoarelor sau a motoarelor; sistem de lumini special pentru vopsit.
  6. Două cuptoare de uscare, capabile să execute oricare dintre cele trei cicluri, respectiv uscare ape reziduale de pe piese, uscarea vopselelor lichide și polimerizarea vopselelor pulberi.
  7. Tablouri electrice de comandă și control cu PLC, care asigură funcționarea, comanda și controlul instalațiilor și dispozitivelor.
  8. Bucătărie de vopsele realizată din panouri sandwich, identice cu cele ale cabinei de vopsire, prevăzută cu iluminare, ventilație și un panou de control electric extern.
  9. Două sisteme de vopsire lichidă. Unul de tip PRIMER și unul TOPCOAT, ambele fiind echipamente recomandate pentru mixarea vopselelor şi a lacurilor pe bază de solvenţi organici sau pe bază de apă.
  10. Sistem de transport interfazic – linie conveior, care asigură un flux eficient al procesului.
  11. Tubulaturi de aducțiune aer proaspăt, evacuare aer viciat și coșuri de fum, implementate conform normelor legislative în vigoare.

Lucrările pentru acest nou proiect au început în luna aprilie a anului trecut, termenul de realizare a infrastructurii fiind de 12 luni, urmate de încă 12 luni pentru realizarea suprastructurii, apoi realizarea închiderii și finisajele au fost estimate la 10 luni, iar la final perioada pentru amenajările exterioare va fi de 2 luni.

La final, noua hală va cuprinde mai multe facilități, ce vor fi dispuse astfel:

  • la parter va fi prevăzut un spațiu de depozitare, centrala de incendiu, centrala termică, birou C.T.C., hol, grupuri sanitare și zona de pregătire și vopsire, separată cu pereți antifoc și uși rezistente la foc.
  • la etaj: zona de birouri, oficiu, hol și grupuri sanitare.

100 de ...

20 martie 2023

Un nou dea...

13 martie 2023

Maschio Gaspardo, acu...

6 martie 2023

Condiții avantajoase de finanțare p...

6 martie 2023

IRUM susține tinerii care își d...

6 martie 2023

În noua secție de vopsitorie a început montarea componentelor ...

6 martie 2023

logo_IRUM

Str. Axente Sever nr 6, 545300 Reghin, Mures, Romania

0040 365 450 001 0040 365 450 001

Social media

Produse

  • Tractoare agricole
  • Accesorii agricole
  • Utilaje forestiere
  • Service
  • Piese de schimb

Despre noi

  • Despre companie
  • Dealeri
  • Stiri si Noutati
  • Cariera
  • Internship
  • Serviciile noastre

Parteneri

  • MAVI
  • MAVIPOWER
  • MANUFACTURING
  • OAPT
  • IRUM.HU
logo_IRUM

Str. Axente Sever nr 6, 545300 Reghin, Mures, Romania

0040 365 450 001 0040 377 101 431

Produse

  • Tractoare agricole
  • Accesorii agricole
  • Utilaje forestiere
  • Service
  • Piese de schimb

Despre noi

  • Despre companie
  • Dealeri
  • Stiri si noutati
  • Cariera
  • Servicii

Social media

Parteneri

  • MAVI
  • MAVIPOWER
  • MANUFACTURING
  • OAPT
  • IRUM.HU
logo_IRUM

Str. Axente Sever nr 6, 545300 Reghin, Mures, Romania

0040 365 450 001 0040 377 101 431

Produse

  • Tractoare agricole
  • Accesorii agricole
  • Utilaje forestiere
  • Service
  • Piese de schimb

Despre noi

  • Despre companie
  • Dealeri
  • Stiri si noutati
  • Cariera

Parteneri

  • MAVI
  • MAVIPOWER
  • MANUFACTURING
  • OAPT
  • IRUM.HU

Social media

Toate drepturile rezervate IRUM SA 2022

  • Politica de confidentialitate
  • Certificari
  • Finantare

Caută

Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat site-ul www.irum.ro folosește cookie-uri sau tehnologii similare; acceptarea sau continuarea navigării pe site reprezintă acceptul pentru colectarea informațiilor prin cookie-uri sau tehnologii similare.
Cookie-uriAccept cookie-uri
Manage consent

Politica de cookie

Prezenta politică este în concordanță cu legislația naționala și UE, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, a Directivei 95/46/CE („GDPR”) , și se aplică Societatii Comerciale IRUM S.A., denumita în continuare IRUM.

Datele cu caracter personal ale persoanelor fizice este unul dintre angajamentele fundamentale ale IRUM, de aceea, angajații IRUM respectă o procedură clară de a nu prelucra date cu caracter personal ale persoanelor fizice decat cu respectarea Regulamentului 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.
Tipuri de date prelucrate de IRUM
În cadrul serviciilor si activitatilor intreprinse, IRUM prin angajații sau colaboratorii acestuia, poate cere persoanelor cu care intra în contact direct/indirect: • date care sunt necesare in vederea incheierii si indeplinirii diferitelor contracte; • date necesare in vederea respectarii cerintelor legale; • date pentru a caror prelucrare persoanele si-au dat consintamantul; • date pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau care rezultă din exercitarea autorității publice cu care este învestit; operatorul; • date care sunt necesare in scopul intereselor legitime urmărite de IRUM • date care servesc imbunatatirii serviciilor oferite de IRUM si comunicarii cu clientii sau posibilii clienti. Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal descrie: • scopurile pentru care IRUM colecteaza si foloseste datele cu caracter personal de care a luat cunostinta; • motivele de prelucrare pentru astfel de scopuri; • categoriile de date cu caracter personal pe care IRUM le prelucreaza; • durata prelucrarii acestor date; • drepturile persoanelor în calitate de persoane vizate și modul în care se pot exercita; • către cine se dezvalui datele cu caracter personal prelucrate.
Securitatea datelor cu caracter personal
IRUM asigura securitatea datelor cu caracter personal prin: – mijloace tehnice informationale asigurate de departamentul IT; – prin serviciul de arhivare propriu si cu procedura specifica de arhivare, cu personal calificat; – prin angajamente de confidentialitate a datelor cu caracter personal incheiate atat cu proprii angajati cat si cu colaboratorii care, pentru indeplinirea obiectului de activitate si desfasurarii activitatii in conditii legale intra in posesia unor date cu caracter personal. Pentru exercitarea tuturor drepturilor si pentru informatii suplimentare privind prezenta Politica a datelor cu caracter personal si de confidentialitate, persoanele vizate pot depune o solicitare scrisa in acest sens la sediul IRUM din Reghin, Str. Axente Sever, nr.6, jud. Mures, Cod postal: 545300, tel: 0040 365 450 001, fax: 0040 377 101 431, la adresa de e-mail: office@irum.ro sau accesand www.irum.ro. De asemenea, in cazul constatarii unor incalcari ale regulamentului679/2016, persoana vizata are dreptul de a depune o plângere la autoritatea de protecție a datelor cu caracter personal.
Divulgarea datelor personale
Deși, de regulă, IRUM nu va divulga datele personale unor terțe părți, putem: • să vă dezvăluim datele de contact afiliaților din cadrul IRUM cu conditia respectarii de catre acestia a confidentialitatii datelor cu caracter personal; • dacă este în interesul persoanei vizate și este necesar si cerinta legala o impune, IRUM va divulga datele personale relevante autorităților relevante, în contextul relatiei derulate.
Prelucrarea datelor cu caracter personal ale salariatilor
IRUM, in calitate de angajator, colectează și prelucrează date cu caracter personal în scopul incheierii si derularii raportului de muncă, indiferent de stadiul în care se află- începând cu etapa de recrutare în care angajatorul identifică potențialii angajați în vederea ocupării posturilor vacante din cadrul companiei, pe tot parcursul executării contractului individual de muncă dar și ulterior, după încetarea acestuia. Categoriile de date prelucrate în contextul relației angajator potential angajat/angajat/fost angajat sunt: numele și prenumele, adresa de e-mail, telefonul, domiciliul, stare civila și toate celelalte date personale cu detalii despre educație și formare, calificările profesionale, precum și alte date personale pe care persoana le furnizeaza direct sau indirect. Pe parcursul derularii contractului de munca angajatorul colecteaza alte date cu caracter personal cum ar fi : informațiile din fișa medicală a salariatului întocmită în cadrul controlului anual de medicina muncii, date privind randamentul la locul de muncă, referitoare la fiabilitate sau comportament, datele din cazierul judiciar etc. Toate aceste date fac parte din dosarul de personal al angajatului si sunt confidentiale, neputand fi dezvaluite tertilor, decat cu acordul angajatului sau ca o cerinta legala. Astfel IRUM prelucreaza datele cu caracter personal ale salariatilor intrucat aceasta este o cerinta in vederea indeplinirii unei obligatii legale ce revine angajatorului.
Drepturile persoanei vizate
IRUM intentioneaza să păstreze datele personale atât pe durata relatiilor existente, cât și ulterior, în conformitate cu politicile interne ale IRUM și obligațiile legale care ne revin. În cazul în care datele nu sunt colectate în contextul unui contract sau acord, aceste date vor fi păstrate atâta timp cât este necesar pentru a atinge scopul colectării preconizate a datelor.Dupa aceasta datele vor fi sterse in conditii de siguranta si securitate.
Tipuri de activități și servicii oferite de IRUM
IRUM intreprinde activitati si presteaza servicii conform obiectului principal de activitate – productie, obiectelor secundare de activitate autorizate, activitati auxiliare pentru indeplinirea in conditii legale a obiectelor de activitate si altele, cum ar fi: marketing, training, formare profesionala, conferinte/seminarii, vizite in societate, intrunuri de lucru si alte evenimente organizate in cadrul sau in afara societatii.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Shopping Cart

Close

No products in the cart.