Carieră

Grupul de firme Maviprod SRL și IRUM SA angajează:
-
Agent de vânzări tractoare forestiere
Candidatul ideal
• pasiune pentru vânzări, ambiție, entuziasm, dorință de învățare
• excelente abilități de organizare și comunicare
• abilități de întreținere și dezvoltare a relațiilor cu clienții
• disponibilitate la deplasări
• constituie avantaj cunoașterea limbii franceze la nivel mediu/avansatDescrierea jobului
• prospectarea pieței
• implementarea strategiei companiei și promovarea produselor acesteia
• realizarea targetul de vânzări pe zona alocată
• creșterea numărului de clienți și menținerea relațiilor cu clienții existenți
• urmărirea derularii contractelor comerciale
• oferirea de suport tehnic cliențiilorBeneficii
• remunerație motivantă
• mediu profesionist de lucru
• participarea la training-uri de perfecționare
• mașină de serviciu, telefon, laptop.
-
Specialist achiziții
Candidatul ideal
• studii superioare în domeniul tehnic sau economic;
• cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
• excelente abilități de utilizare a calculatorului (Word, Excel);
• abilități de comunicare, capacitate de sinteză, rigurozitate, orientare către client şi proces;
• abilități de negociere.Descrierea jobului
• colaborează cu departamentele interne și furnizorii pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate;
• stabilește și dezvoltă relațiile cu furnizorii;
• cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții;
• întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor;
• elaborează şi lansează comenzi către furnizori;
• urmarește procesul de livrare și evaluează furnizorii;
• măsoară și monitorizează evoluția stocului de produse;
• urmărește modificarea prețurilor produselor din portofoliu raportată la calitatea acestora;
• prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali.Beneficii
• mediu de lucru plăcut și competitiv, alături de colegi tineri și dinamici;
• suport continuu pentru creșterea profesională;
• contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
• pachet salarial atractiv, inclunzând tichete de masă și transport gratuit.
-
Electrician Auto
Candidatul ideal
• studii medii pentru calificarea electrician auto
• minimă experienţă în domeniu, constituie avantaj
• capacitate de analiză și sinteză
• abilități de comunicare și lucru în echipă
• eficiență în desfășurarea activității
• punctualitate, seriozitateDescrierea jobului
execută operaţii de montaj/reparații instalații electrice auto-utilajeBeneficii
• contract de muncă pe perioadă nedeterminată
• remunerație motivantă
• mediu profesionist de lucru
• participarea la training-uri de perfecționare
• asigurarea transportului
-
INGINER MECANIC – SPECIALIZARE HIDRAULICA
Candidatul ideal
• Studii superioare tehnice
• Cunostinte tehnice excelente
• Experienta minim 2 ani pe un post similar
• Experienta in lucru cu sisteme de operare WINDOWS 7
• Buna cunoastere a pachetului WIN Office si a instrumentelor online
• Experienta in utilizarea sistemelor CAD de proiectare 3D (cunoasterea Autodesk INVENTOR constituie un avantaj)
• Experienta in utilizarea unui soft CAD dedicat proiectarii instalatiilor hidraulice constituie avantaj
• Capacitate de analiza si sinteza
• Abilitati de comunicare si lucru in echipa
• Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat
• Creativitate, ingeniozitate,flexibilitate in gandire
• Eficienta in organizarea activitatii;Descrierea jobului
• Dezvolta si proiecteaza sisteme hidraulice pentru vehicule
• Defineste necesarul de echipamente hidraulice
• Asigura o buna comunicare intre departamentele de productie si de achizitii precum si cu furnizorii de echipamente hidraulice
• Stabileste necesarul de dotare hardware si software adaptata desfasurarii proiectelor de dezvoltare a sistemelor hidraulice
Beneficii
• Mediu de lucru placut si competitiv, alaturi de colegi tineri si dinamici
• Suport continuu pentru cresterea profesionala
• Contract de munca pe perioada nedeterminata
• Pachet salarial atracativ, incluzand tichete de masa si transport gratuit.
-
Inginer tehnolog – Centru de Cercetare si Dezvoltare IFOR
Candidatul ideal
• studii superioare specializarea TCM
• cunoașterea programelor AutoCad, Inventor, Microsoft Office, ERP
• cunoașterea limbii engleze la nivel mediu/avansat
• capacitate de analiză și sinteză
• abilități de comunicare și lucru în echipă
• creativitate, ingeniozitate, flexibilitate în gândire
• eficiență în organizarea activității
• constituie avantaj experiența în biroul de proiectare tehnologii (norme și metode)Descrierea jobului
• realizează planuri tehnologice pentru fabricarea componentelor în acord cu tehnologia disponibilă; consideră norme de timp pentru realizarea fiecărei operații în conformitate cu tehnologia existentă
• colaborează cu furnizori de materiale și componente specifice, precum și cu departamentul de achiziții
• generare de prezentări, rapoarte și planificări de proiecte în PowerPoint, Excel și Word
• oferă consultanţă tehnică, şi participă la elaborarea procedurilor tehnice de execuţie pentru proiectele aflate în lucru
• stabilește necesarul de dotare hardware și software adaptat desfășurării proiectării fluxului de producție
Beneficii
• mediu de lucru plăcut și competitiv, alături de colegi tineri și dinamici
• suport continuu pentru creșterea profesională
• contract de muncă pe perioada nedeterminată
• pachet salarial atractiv, inclunzând tichete de masă și transport gratuit
-
Inginer produs
Candidatul ideal
• Experiență minim 1 an pe o poziție similară
• Studii superioare tehnice
• Cunoștințe tehnice excelente
• Bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) și a instrumentelor online
• Experiență în utilizarea sistemelor CAD de proiectare 3D (cunoașterea Autodesk INVENTOR constituie un avantaj)
• Capacitate de analiză și sinteză
• Abilități de comunicare și lucru în echipă
• Cunoștințe de limba engleză, franceză nivel mediu/avansat
• Creativitate, ingeniozitate,flexibilitate în gândire
• Eficiență în organizarea activitățiiDescrierea jobului
• Se preocupă de evoluția cererii pe piață a performanțelor și funcționalităților utilajelor forestiere;
• Înțelege modul de fabricație, componența, proveniența componentelor din cadrul utilajelor forestiere;
• Se documentează cu privire la proiectarea, fabricația, testarea utilajelor pentru înțelegerea caracteristicilor lor tehnice;
• Înțelege structura și funcționalitatea utilajelor forestiere. Se pune la curent cu defectele frecvente și modul de remediere a acestora;
• Editează literatura de specialitate asociată produselor forestiere (Manuale de operare, Evidențe Service, Manuale de service și reparații. Cere informațiile necesare departamentului de proiectare pentru realizarea în bune condiții a acestor materiale;
• Editează materiale de training pentru clienți finali și reprezentanți de vânzări
• Oferă suport tehnic atât intern cât și extern.Beneficii
• Mediu de lucru plăcut și competitiv, alături de colegi tineri și dinamici;
• Suport continuu pentru creșterea profesională;
• Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
• Pachet salarial atracativ, incluzând tichete de masa și transport gratuit.
-
Network administrator
Candidatul ideal
• Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
• Cunoștințe rețelistică – certificare în domeniu (CCNA/CCNP);
• Configurează și setează echipamente de rețea (Cisco, HP, Fortinet. Etc.);
• Administrare și configurare sisteme securitate (software): antivirus, antispam, firewall, proxy;
• Experiență anterioară în lucrul cu: Active Directory, Radius, Exchange;
• Experiență anterioară în poziția de help desk pe domeniul suport hardware IT, infrastructură IT &C;
• Experiență anterioară în rețelistică, instalări și configurări echipamente IT & C (PC, imprimante, echipamente active de rețea, etc);
• Monitorizare echipamente și servicii de rețea (Zabbix, etc.);
• Excelente abilități de comunicare, gândire analitică, orientare către rezultat;
• Proactivitate, lucru în echipă;
• Mentenanță software și hardware, help desk, suport;
• Cunoștințe limbă engleză;Descrierea jobului
• Asigură buna funcționare a infrastructurii IT & C în oricare din locațiile companiei;
• Participă în implementarea sau upgradarea sistemelor informatice (rezolvarea erorilor, upgrade software & hardware);
• Răspunde de soluțiile de securitate a datelor și a accesului la informații;
• Elaborează rapoarte (tehnice și business) în vederea optimizării proceselor, automatizări/vb scripting;
• Investighează apariția problemelor complexe în cadrul sistemelor informatice și conlucrează cu alte echipe în identificarea și soluționarea acestora;
• Acordă asistență tuturor utilizatorilor de sisteme informatice ale companiei (magazine, birouri, depozite) în soluționarea problemelor apărute și în folosirea tehnologiilor informației în activitatea curentă;Beneficii
• mediu de lucru plăcut și competitiv, alături de colegi tineri și dinamici;
• suport continuu pentru creșterea profesională;
• contract de muncă pe perioada nedeterminată;
• pachet salarial atracativ, incluzând tichete de masă și transport gratuit.
Puteți aplica folosind butonul de mai jos, pe hr@irum.ro sau pe ejobs.ro.