Acest website foloseste Cookies pentru a oferi o experienţă cât mai bună. Mai multe detalii click aici!
Am inteles şi accept cookie-uri
Am inteles şi nu accept cookie-uri
De unde cumpar ?
Localizare Dealer Autorizat
  • Acasă
  • Tractoare Agricole
  • Accesorii Agricole
    • Încărcătoare frontale
    • Pluguri
    • Grape
    • Tocători resturi vegetale
    • Remorci agricole
    • Remorci de gunoi
    • Remorci forestiere
    • Trolii si echipamente forestiere
    • Echipare forestieră
    • Perii de măturat
    • Lame de zăpadă
    • Freze de zăpadă
    • Gredere
    • Sărărițe
  • Utilaje forestiere
  • Piese de schimb
    • Tractoare Forestiere
    • Tractoare Agricole TAG
    • Tractoare Agricole Belarus
  • Service
  • Finantare
  • Servicii
    • Turnatorie
    • Confectii metalice
    • Prelucrari metalice
    • Acoperiri metalice
    • Tratamente termice
  • Despre Noi
    • Despre Companie
    • Stiri si noutati
    • Certificări
    • Politica de confidenţialitate
    • Carieră
    • Contact

Carieră

Contacteaza-ne »

Grupul de firme Maviprod SRL și IRUM SA angajează:

  • Agent de vânzări tractoare forestiere

    • Candidatul ideal
      • pasiune pentru vânzări, ambiție, entuziasm, dorință de învățare
      • excelente abilități de organizare și comunicare
      • abilități de întreținere și dezvoltare a relațiilor cu clienții
      • disponibilitate la deplasări
      • constituie avantaj cunoașterea limbii franceze la nivel mediu/avansat

    • Descrierea jobului
      • prospectarea pieței
      • implementarea strategiei companiei și promovarea produselor acesteia
      • realizarea targetul de vânzări pe zona alocată
      • creșterea numărului de clienți și menținerea relațiilor cu clienții existenți
      • urmărirea derularii contractelor comerciale
      • oferirea de suport tehnic cliențiilor

    • Beneficii
      • remunerație motivantă
      • mediu profesionist de lucru
      • participarea la training-uri de perfecționare
      • mașină de serviciu, telefon, laptop.
  • Specialist achiziții

    • Candidatul ideal
      • studii superioare în domeniul tehnic sau economic;
      • cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
      • excelente abilități de utilizare a calculatorului (Word, Excel);
      • abilități de comunicare, capacitate de sinteză, rigurozitate, orientare către client şi proces;
      • abilități de negociere.

    • Descrierea jobului
      • colaborează cu departamentele interne și furnizorii pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate;
      • stabilește și dezvoltă relațiile cu furnizorii;
      • cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții;
      • întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor;
      • elaborează şi lansează comenzi către furnizori;
      • urmarește procesul de livrare și evaluează furnizorii;
      • măsoară și monitorizează evoluția stocului de produse;
      • urmărește modificarea prețurilor produselor din portofoliu raportată la calitatea acestora;
      • prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali.

    • Beneficii
      • mediu de lucru plăcut și competitiv, alături de colegi tineri și dinamici;
      • suport continuu pentru creșterea profesională;
      • contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
      • pachet salarial atractiv, inclunzând tichete de masă și transport gratuit.
  • Electrician Auto

    • Candidatul ideal
      • studii medii pentru calificarea electrician auto
      • minimă experienţă în domeniu, constituie avantaj
      • capacitate de analiză și sinteză
      • abilități de comunicare și lucru în echipă
      • eficiență în desfășurarea activității
      • punctualitate, seriozitate

    • Descrierea jobului
      execută operaţii de montaj/reparații instalații electrice auto-utilaje

    • Beneficii
      • contract de muncă pe perioadă nedeterminată
      • remunerație motivantă
      • mediu profesionist de lucru
      • participarea la training-uri de perfecționare
      • asigurarea transportului
  • INGINER MECANIC – SPECIALIZARE HIDRAULICA

    • Candidatul ideal
      • Studii superioare tehnice
      • Cunostinte tehnice excelente
      • Experienta minim 2 ani pe un post similar
      • Experienta in lucru cu sisteme de operare WINDOWS 7
      • Buna cunoastere a pachetului WIN Office si a instrumentelor online
      • Experienta in utilizarea sistemelor CAD de proiectare 3D (cunoasterea Autodesk INVENTOR constituie un avantaj)
      • Experienta in utilizarea unui soft CAD dedicat proiectarii instalatiilor hidraulice constituie avantaj
      • Capacitate de analiza si sinteza
      • Abilitati de comunicare si lucru in echipa
      • Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat
      • Creativitate, ingeniozitate,flexibilitate in gandire
      • Eficienta in organizarea activitatii;

    • Descrierea jobului
      • Dezvolta si proiecteaza sisteme hidraulice pentru vehicule
      • Defineste necesarul de echipamente hidraulice
      • Asigura o buna comunicare intre departamentele de productie si de achizitii precum si cu furnizorii de echipamente hidraulice
      • Stabileste necesarul de dotare hardware si software adaptata desfasurarii proiectelor de dezvoltare a sistemelor hidraulice

    • Beneficii
      • Mediu de lucru placut si competitiv, alaturi de colegi tineri si dinamici
      • Suport continuu pentru cresterea profesionala
      • Contract de munca pe perioada nedeterminata
      • Pachet salarial atracativ, incluzand tichete de masa si transport gratuit.
  • Inginer tehnolog – Centru de Cercetare si Dezvoltare IFOR

    • Candidatul ideal
      • studii superioare specializarea TCM
      • cunoașterea programelor AutoCad, Inventor, Microsoft Office, ERP
      • cunoașterea limbii engleze la nivel mediu/avansat
      • capacitate de analiză și sinteză
      • abilități de comunicare și lucru în echipă
      • creativitate, ingeniozitate, flexibilitate în gândire
      • eficiență în organizarea activității
      • constituie avantaj experiența în biroul de proiectare tehnologii (norme și metode)

    • Descrierea jobului
      • realizează planuri tehnologice pentru fabricarea componentelor în acord cu tehnologia disponibilă; consideră norme de timp pentru realizarea fiecărei operații în conformitate cu tehnologia existentă
      • colaborează cu furnizori de materiale și componente specifice, precum și cu departamentul de achiziții
      • generare de prezentări, rapoarte și planificări de proiecte în PowerPoint, Excel și Word
      • oferă consultanţă tehnică, şi participă la elaborarea procedurilor tehnice de execuţie pentru proiectele aflate în lucru
      • stabilește necesarul de dotare hardware și software adaptat desfășurării proiectării fluxului de producție

    • Beneficii
      • mediu de lucru plăcut și competitiv, alături de colegi tineri și dinamici
      • suport continuu pentru creșterea profesională
      • contract de muncă pe perioada nedeterminată
      • pachet salarial atractiv, inclunzând tichete de masă și transport gratuit
  • Inginer produs

    • Candidatul ideal
      • Experiență minim 1 an pe o poziție similară
      • Studii superioare tehnice
      • Cunoștințe tehnice excelente
      • Bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) și a instrumentelor online
      • Experiență în utilizarea sistemelor CAD de proiectare 3D (cunoașterea Autodesk INVENTOR constituie un avantaj)
      • Capacitate de analiză și sinteză
      • Abilități de comunicare și lucru în echipă
      • Cunoștințe de limba engleză, franceză nivel mediu/avansat
      • Creativitate, ingeniozitate,flexibilitate în gândire
      • Eficiență în organizarea activității

    • Descrierea jobului
      • Se preocupă de evoluția cererii pe piață a performanțelor și funcționalităților utilajelor forestiere;
      • Înțelege modul de fabricație, componența, proveniența componentelor din cadrul utilajelor forestiere;
      • Se documentează cu privire la proiectarea, fabricația, testarea utilajelor pentru înțelegerea caracteristicilor lor tehnice;
      • Înțelege structura și funcționalitatea utilajelor forestiere. Se pune la curent cu defectele frecvente și modul de remediere a acestora;
      • Editează literatura de specialitate asociată produselor forestiere (Manuale de operare, Evidențe Service, Manuale de service și reparații. Cere informațiile necesare departamentului de proiectare pentru realizarea în bune condiții a acestor materiale;
      • Editează materiale de training pentru clienți finali și reprezentanți de vânzări
      • Oferă suport tehnic atât intern cât și extern.

    • Beneficii
      • Mediu de lucru plăcut și competitiv, alături de colegi tineri și dinamici;
      • Suport continuu pentru creșterea profesională;
      • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
      • Pachet salarial atracativ, incluzând tichete de masa și transport gratuit.
  • Network administrator

    • Candidatul ideal
      • Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
      • Cunoștințe rețelistică – certificare în domeniu (CCNA/CCNP);
      • Configurează și setează echipamente de rețea (Cisco, HP, Fortinet. Etc.);
      • Administrare și configurare sisteme securitate (software): antivirus, antispam, firewall, proxy;
      • Experiență anterioară în lucrul cu: Active Directory, Radius, Exchange;
      • Experiență anterioară în poziția de help desk pe domeniul suport hardware IT, infrastructură IT &C;
      • Experiență anterioară în rețelistică, instalări și configurări echipamente IT & C (PC, imprimante, echipamente active de rețea, etc);
      • Monitorizare echipamente și servicii de rețea (Zabbix, etc.);
      • Excelente abilități de comunicare, gândire analitică, orientare către rezultat;
      • Proactivitate, lucru în echipă;
      • Mentenanță software și hardware, help desk, suport;
      • Cunoștințe limbă engleză;

    • Descrierea jobului
      • Asigură buna funcționare a infrastructurii IT & C în oricare din locațiile companiei;
      • Participă în implementarea sau upgradarea sistemelor informatice (rezolvarea erorilor, upgrade software & hardware);
      • Răspunde de soluțiile de securitate a datelor și a accesului la informații;
      • Elaborează rapoarte (tehnice și business) în vederea optimizării proceselor, automatizări/vb scripting;
      • Investighează apariția problemelor complexe în cadrul sistemelor informatice și conlucrează cu alte echipe în identificarea și soluționarea acestora;
      • Acordă asistență tuturor utilizatorilor de sisteme informatice ale companiei (magazine, birouri, depozite) în soluționarea problemelor apărute și în folosirea tehnologiilor informației în activitatea curentă;

    • Beneficii
      • mediu de lucru plăcut și competitiv, alături de colegi tineri și dinamici;
      • suport continuu pentru creșterea profesională;
      • contract de muncă pe perioada nedeterminată;
      • pachet salarial atracativ, incluzând tichete de masă și transport gratuit.

Puteți aplica folosind butonul de mai jos, pe hr@irum.ro sau pe ejobs.ro.
Puteti aplica pe office@irum.ro, sau folosind butonul de mai jos:

Trimite CV »

Alegeti puterea (CP)
Tractoare intre 13 si 158 CP
Oferte Speciale

Vedeți ultimele promoții și oferte la tractoare și utilaje.

Promoții »
Finantare

Oferim modalitati diverse de finantare.

Finantare »
Facebook
Follow @IRUMreghin

Știri și noutăți

  • 22/08/2019 - Va asteptam la Forest Romania
  • 13/05/2019 - Va asteptam la Agromania
  • 06/05/2019 - Vă aşteptăm la AgriPlanta 2019
  • 09/04/2019 - Va asteptam la ExpoWood 2019

Finanțare

  • Finantare PFA / II / AF
  • Finantare Producator Agricol
  • Finantare SRL
© Copyright 2019 All Rights Reserved SC IRUM SA